Windows Live Belux tips & tricks

Vervult Messenger al je wensen?

Posted on: september 2, 2009


Vorige keer vroeg ik jullie  mening over Messenger en hoe je het momenteel gebruikt.

Deze keer wil ik graag te weten komen of je een tijdje zonder Messenger zouden kunnen leven? En hoe lang dan? 1 uur, 1 dag, 1 week, 1 maand, langer? Kortom, hoe belangrijk is Messenger in jouw leven?

Of wat ontbreekt er, als er iets is, in de huidige Messenger? Hoe zou Messenger jouw leven bijvoorbeeld nog gemakkelijker kunnen maken of het contact met je vrienden nog leuker? Welke veranderingen zou je graag zien gebeuren in de (nabije) toekomst?

Deel op deze blog jouw antwoorden op deze vragen.

Laat hier je anekdotes en verhalen achter en wie weet, wordt je door mij gecontacteerd voor een speciale chatsessie om alles over je te weten te komen 🙂 !

5 Reacties to "Vervult Messenger al je wensen?"

Hallo,ik vind messenger heel tof,maar toch schort er naar mijn mening iets aan,namelijk er komen bij mijn contactpersonen geen foto\’s naast de namen enkel het beeldje van messenger,wat doe ik hier aan ?groetjesMarc

Messenger maakt deel uit van mijn leven als de pc opstart zet ik hem altijd aan.Aan Marc Van Orshagen zeg ik het probleem met die foto\’s dat is omdat de persoon in kwestie zelf geen foto er op zet zo heb jij geen foto\’s

bij mij verschijnt de knopen DELEN niet in mijn werkbalk,…. van mijn agenda ,…hoe kan ik nu mijn agenda delen met mijn vriendje???

@Raquel, als je in je agenda ingelogged bent (http://calendar.live.com), zie je bovenaan je agenda de knop \’delen\’. Daar moet je op klikken. Ik hoop dat je het vindt.

ik wou dat ik ne auto had ne moto en dan nog een goei vriendin amai pffffff ni normaal maar ja t zijn maar dromen he zoals altijd grtjs Danny xx

Plaats een reactie


  • Geen
  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...