Windows Live Belux tips & tricks

Geef Hotmail kleur

Posted on: april 15, 2010


Windows Live Hotmail® is sneller en veiliger dan ooit tevoren en biedt extra mogelijkheden om contact te houden. Nu krijg je opslagruimte* die met je mee groeit zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het vollopen van je postvak.

Hier zijn een aantal tips om Windows Live Hotmail nog handiger en leuker in gebruik te maken:

6 Reacties to "Geef Hotmail kleur"

wat is de bedoeling?

ik wil dat we meer liedjes er heben en dat er veel meer kleuren zijn

Ik wil coole thema\’s!Geen saaie.

Ik zeg dat het echt van die spannende thema\’s en coole oeten zijn en geen stome babys thema\’s

meer kleur er is alleen maar blauw

wij willen mooie thema\’s geen baby thema\’s

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
