Windows Live Belux tips & tricks

Geef ons je mening over Messenger.

Posted on: december 8, 2009


Geef ons je mening over Messenger.

Zijn sociale netwerken onmisbaar voor jou? Neem deel aan onze enquête.

Chatten ? Gamen ? Wat doe jij liefst op Messenger? Vertel het ons.

Hoe lang zit jij al op Messenger? Wat denk je erover? Zeg het ons.

8 Reacties to "Geef ons je mening over Messenger."

Ik gebruik Messenger om in contact te blijven met vrienden van op kamp en vroeger.

ik vind msn leuk omdat het handig is met vrienden contact te houden.

ik zou ook liever hebben dat je kan chatten en gamen dat zou leuker zijn want mijn broer vind dat daar in die kanten netlog beter is dus laat de games en chatts maar komen

jean zegt – gebruik om met mensen te babbelen \’ die ik ken\’ natuurlijk – mijn laptop staat niet altijd op zo mis al eens bericht – vind het natuurlijk wel later – vind voor mij gezellig – sinds april/mei van vorig jaar – groetjes

msn is handig om met vrienden te chatten en het is ook leuk….plezant en gezellig.groetjes……S.

patrick zegt: heb veel problemen met windows live messenger.eens mijn pc opgestart ben ik ofwel beschikbaar of ik moet mij opnieuw aanmelden.krijg geen bericht van contactpersonen die onn-line zijn,of afwezig,en geen bericht waneer er een e-mail is. mijn zoon zijn pc is enkele seconden onn-line en na enkele seconden is hij weer off-line.dat gaat zo een hele dag door.hebben al van alles geprobeerd. kunnen jullie soms help aanbieden? dank jullie patje.

ik vind msn leuk omdat het handig is met vrienden contact te houden

soms laat het beeld van je chatpersoon te wensen over niet goed en staat ook stil spraak komt vaak later kan het mischien verbeterd worden groetjes sangiam

Geef een reactie

