Windows Live Belux tips & tricks

Voeg je Hyves vrienden toe aan Windows Live

Posted on: september 14, 2009


Eén locatie, waar je al jouw online vrienden beschikbaar hebt, is toch wel handig lijkt me? Niet eindeloos wisselen tussen verschillende sites, maar alles bij elkaar, één vertrekpunt richting alle sociale netwerken. Ik word dan ook erg vrolijk van de nieuwe functionaliteit in Windows Live, waarmee ik in één keer al mijn Hyves-vrienden (en Facebook en Linkedin contacten) kan toevoegen aan Windows Live.

Stap 1

Meld je aan met je Windows Live ID  http://profile.live.com/connect/

Stap 2

Selecteer Hyves (of één van de andere netwerken) uit de dropdown lijst.

Stap 3

Meld je aan bij Hyves – je gaat er automatisch naar toe – en geef  toestemming voor het delen van je vrienden.

Stap 4

Selecteer in drie stappen  de vrienden die je wilt toevoegen – of selecteer eenvoudigweg iedereen -.

Na selectie van je vrienden, valt er automatische een uitnodiging op hun digitale mat. Je vrienden hoeven de uitnodiging nu alleen nog maar te accepteren, waarna ze automatisch in je Windows Live netwerk verschijnen.  Je kan vanaf dan ook met hen chatten en documenten en foto’s delen bijvoorbeeld met SkyDrive.

Met dank aan: http://livelog.spaces.live.com/

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
