Windows Live Belux tips & tricks

Eenvoudig filmpjes maken en online delen

Posted on: september 14, 2009


De vakantievideo voor de familie terugbrengen tot een kort stukje entertainment? Vanuit de luie stoel alle zomerfoto’s op een rij zetten en delen met vrienden? Twee zaken waar ik regelmatig mee bezig ben, mijn belangrijkste wens; het moet wel kunnen zonder “gedoe”.

Vanaf vandaag is de nieuwe Windows Live Movie Maker te downloaden. Belangrijkste uitgangspunten: snelheid en gemak. Mijn vraag: werkt het dan echt zo eenvoudig?

Met de Automovie functie kan ik binnen een minuut een gelikt filmpje maken van mijn foto’s en losse filmpjes. Je kunt eventueel effecten en muziek toevoegen en vervolgens de filmpjes eenvoudig delen via Youtube, Facebook en andere sites. Branden op een DVD kan direct vanuit Movie Maker of je bekijkt het vanaf je pc in HD-kwaliteit op je tv.

Maakt Windows Live Movie Maker zijn snelheid en gemak statement waar? Wat mij betreft wel.

Ga zelf aan de slag met Windows Live Movie Maker!

Met dank aan: http://livelog.spaces.live.com/

2 Reacties to "Eenvoudig filmpjes maken en online delen"

Ik weet het nog niet dit i s de eerste keer

Proficat met tien jarig bestaan en nog vele jaren

Geef een reactie

