Windows Live Belux tips & tricks

Lang leve WebMessenger in Hotmail!

Posted on: juli 2, 2009


MSN WebMessenger bestaat niet meer, de reden is dat je tegenwoordig kunt chatten vanuit Hotmail, dus de verouderde WebMessenger was overbodig geworden. Daarom is de webversie nu ingebouwd in Hotmail en de rest van Windows Live. Ga naar http://people.live.com om te zien wie er online is.
 

Je kunt ook zien of je vrienden online zijn door naar je Postvak IN te kijken. Je vrienden hebben een gekleurd vierkantje naast hun naam als ze online zijn. Daarnaast kun je e-mails in Messenger-gesprekken omzetten.

 

 

Ga naar www.hotmail.com  of http://people.live.com om je aan te melden bij Messenger op het web en zoek naar Messenger rechts bovenaan je Postvak IN.

Bedankt dat je Messenger op het web hebt gebruikt. Misschien wil je ook de meest recente versie van Messenger voor de computer gebruiken.

5 Reacties to "Lang leve WebMessenger in Hotmail!"

alles oke lieve groetjes aan iedereen josee

ik ben carolina

hallo allen ik ben josephine hemeleers

ik ben carmela en ben pas aan chatten dus iedereen aangenaam

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
