Windows Live Belux tips & tricks

Supersnel foto’s delen tijdens het chatten

Posted on: juli 1, 2009


Het is vakantie, je hebt wat meer tijd om het onderste uit je Messenger te halen. De eerste tip is ‘Deel erop los’
Je bestanden, foto’s en video’s kun je delen met je contactpersonen, zelfs als een van jullie offline is. Het is super eenvoudig, je versleept bijvoorbeeld één of meerdere foto’s direct van je bureaublad of Windows verkenner direct naar je chatvenster. Lees hier hoe het werkt, stap voor stap.

 

15 Reacties to "Supersnel foto’s delen tijdens het chatten"

ok gaan we proberen

ga ook proberen

ik ben eindelijk 18

hoi allemaal boy\’s and girls,ben nu pas tot de messenger geraakt.hartelijk welkom en met plezier zet ik jullie aan mijn favorieten omdat !en dat is heel belangrijk;nieuw zijn en meer gaan kennis maken.tot ziens en dat jullie oneline zijne?wel pech ik heb van niemand een e mail adres hier .een TIP,laat altijd uw e-mail adres waarmee je schat achter op de lijst!!!!Daaaaaaag Trruste

E-mail adres van Trruste is: ivo-171@hotmail.com

bedankt het een heeeeeeeeeeeeel goed idee dar verdien je zeker weinig geld me want ik wist het al ik heb het uitgevonden ok doei ik en mijn vriendin wisten dat al okk

anthe.raeymaekers

ben eens benieuwd

haj allemaal

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
