Windows Live Belux tips & tricks

Steun Unicef: geef je mening over Windows Live

Posted on: april 16, 2009


Onderzoekers verbonden aan de Universiteit Antwerpen leiden dit onderzoeksproject dat betrekking heeft op online sociale netwerken in samenwerking met Microsoft.

In het onderzoek peilen we naar je gebruik en ervaring met online sociale netwerk diensten, zoals instant messaging (bijv. Windows Live Messenger) mail-, foto- en blogging diensten (bijv. Hotmail, SkyDrive of Spaces). 

Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 12 minuten van je tijd in beslag. Houd er rekening mee dat de vragen in het Engels worden gesteld. Kennis van deze taal is dus vereist.

Je antwoorden worden vertrouwelijk behandeld en we garanderen volstrekte anonimiteit. Je hoeft geen informatie te verstrekken die je identiteit zou kunnen onthullen.

Klik hier om de vragenlijst te starten.

20 Reacties to "Steun Unicef: geef je mening over Windows Live"

hey,ik ben vanessa en vind windows live eigenlijk wel leuk je kunt er veel op doen en das fijn ! groeten van vanessa

Ik vind het spijtig datwe alleen contact met U kunnen krijgen in het engels,ik vind het wel leuk dat we in het buiteland onze emails kunnen beantwoorden via uw website

Windows Live (beta)2009 geinstalleerd met een vat van problemen,nadien willen wegwerken via Software maar dat ging al GEEN kant,dan heb ik me gewend tot support van Microsoft en verschillnde antwoorden bekomen,doch zonder resultaat.. Ik kon da,n ook geen verbinding met de windows Live meer tot stand brengen. Ik ben dan naar mijn verdeler geweest voor mijn laptop te laten opschonen en die heeft vervilgens zie ik de 2009 laten functioneren,alhoewel ik die liever zou kwijt zijn.Het gaat nu maar toch liever die BETA niet. Wat kan ik dan doen!!!

@ Eric: dag Eric, heb je nu nog problemen met de nieuwe Windows Live Messenger? Ik hoop van niet, laat het anders weten, dan probeer ik je te helpen. Groetjes, Het Windows Live Team

ik ben Liana en kan geen chat berichten verzenden kunt u me helpen heb windows live geinstalleerd en wil het terug weg dank op voorhand

hallo ik kan niet meer op windows live messenger wat ik zeer spijtig vind.ben ook al mijn mails kwijt.groeten daniella

hallo al mijn adressen zijn weg nergens terug te vinden en waarom heb ik een andere adres hoe kunnen de andere mij nu nog schrijven en veel te loeilijk kan ik terug naar mijn oude progamma graag zo snel mogelijk een antw.Groetjes

Hallo, Sinds ik de nieuwe versie heb geinstalleerd op mijn pc heb ik steeds "verbindingsproblemen" wanneer ik aan het chatten ben. Er gaan verschillende berichten van mijn vrienden, gewoon verloren, ofwel gaat mijn reactie verloren…en lijkt het net of er langs beide kanten niet gereageerd wordt… dat is echt wel vervelend….. ik blijf voor hen onzichtbaar…dus "off line" terwijl ik wel degelijk ben aangemeld, en bij mij alles "ok" LIJKT en ik dus echt wel "on line" sta…; Bij het openen van mijn mails krijg ik steeds de melding" er zijn verbindingsproblemen vastgesteld"…. dan ben ik het scherm kwijt en moet ik steeds opnieuw opstarten…. De oudere versies waren echt wèl beter !!!!!!!

op mijn oude laptop heb ik nog een oude versie staan van msn, en daarmee chat ik nu al twee dagen zonder één probleem… dus kan ik wel zeggen dat ik nu zeker ben dat het ligt aan het installeren van het nieuwe programma van windows live…. kan ik zonder problemen terug gaan naar mijn oudere versie.??? en hoe moet ik dat dan doen…zonder dat ik al mijn emoticons kwijtraak ????? k heb er ondertussen al een hele boel verzameld die ik niet graag kwijt wil !!!!!!!!!

Beste Nele, Carolynn & Danielle: jullie problemen zijn idd. zeer vervelend! Ik hoop dat onze support dienst jullie kan helpen. Het beste is dat jullie naar http://help.live.com/help.aspx?project=a&querytype=topic&query=default_help_proc_messengerversion.htm&market=nl-be surfen & daar jullie problemen aangeven. Dan kunnen de technische experts jullie een antwoord/oplossing geven.

De Messenger 2009 is absoluut waardeloos. Mat vorige versies heb ik nooit problemen gehad. Met de 2009 versie kan ik geen tel of video gesprek voeren. Op het moment dat een verbinding gevraagd wordt van mijn kant of de kant van de correspondent reageert de messenger niet meer. Wat kan ik doen om dit op te lossen of een oude versie terug te installeren ?

@Benny, Jammer te horen dat je de nieuwe Messenger niet tof vind. Als je specifieke problemen & codes hebt, kan je altijd proberen oplossingen te vinden op http://help.live.com/help.aspx?project=a&querytype=topic&query=default_help_proc_messengerversion.htm&market=nl-be Succes!

Wij stellen hier zoveel vragen, maar wij krijgen er geen antwoord op … Ik denk dat het duidelijk is dat er h éél v éél mensen met héél véél problemen zitten, sinds het installeren van de nieuwe messenger !!!! hoe krijgen wij een oudere versie terug geinstalleerd ????

@GEEN NAAM/ CAROLYNN: Als je mijn post hieronder leest, zie je dat ik wel heb geantwoord. De support site zou je zeker kunnen helpen. Als dit niet lukt, laat het me dan alsnog weten?

Voor een tweede :maal mijn reactie op windows Live 2009.Kunnen jullie daar niet voor zorgen dat er een systeem bestaat,messchien met een link van Windows zelf dat we die kunnen weg krijgen via de software in de configuratie.Het valt onmogelijk fatsoenlijk te chatten met deze.Men wil gewoon deze opdringen en het gaat al GEEN kanten<<<<<<;<<<<<<<<ik was reeds op support bij Windows maar het lukt al geen kant,men moet maar eens naar de forums gaan die spreken duidelijke taal.Een zeer flouwe zaak van <<<Windows,daar is het iedereen over eens.

@Eric: misschien kan je me duidelijk laten weten wat er precies niet gaat, zodat ik kan proberen een oplossing te zoeken. Ik heb nodig, foutmelding codes, operating system, en specifieke problemen. Mvg,Het Windows Live Team Belux

Ik ben zeer tevreden over Windows Live 2009. Leuke vragenlijst hierboven trouwens, ik had \’em binnen 12 minuten ingevuld! Groeten, Yannick

Het is wel duidelijk, vind ik, dat er héél véél mensen "niet tevreden" zijn over de versie van windows live 2009. Net zoals eric zeg, we krijgen hier geen antwoord op ons probleem…Ik ben inderdaad naar die site gegaan maar mijn probleem staat daar niet tussen. Ik probeer het nogmaals uit te leggen.Ik sta on line …ineens ben ik off line terwijl mijn contactpersonen denken dat ik er zomaar vandoor ging…zonder bericht na te laten….Ik krijg ook steeds opnieuw, en héél geregeld (10 à 20 keer op een tijdspanne van enkele uren) de melding \’er zijn verbindingsproblemen" als ik dan probeer, om de verbindingsproblemen te herstellen… via de kader…verbindingsproblemen oplossen…dan krijg ik de melding, "er zijn géén verbindingsproblemen"…terwijl ik dan met een wit scherm zit, en compleet vast zit…. Moet dan alles opnieuw heropstarten, en tegen de tijd dat dit allemaal achter de rug is, zijn de contactpersonen ook al off line…. BOOS…. omdat ik er zomaar vandoorging, terwijl dit helemaal niet zo is, en ik gewoon on line sta op m ijn scherm, maar wèl off line op hun scherm… en dit gebeurt met méérdere personen, niet met één enkel persoon !!!!Héél flauw van windows dat ze ons zo maar laten voortprutsen, en er maar geen oplossing uit de bus komt, terwijl je verwacht dat, als er een nieuwe versie uitkomt, die dan ook helemaal op poten staat vooraleer men je steeds maar vraagt om de nieuwe versie te downloaden !!!!!!! KAN HIER DRINGEND IETS AAN GEDAAN WORDEN????? ik heb ondertussen SKYPE geinstalleerd en ik ga mijn contactpersonen meenemen naar ginder …………wees maar zeker !!! waarom gaat het sommige dagen blijkbaar beter, en dan sommige dagen lukt het helemaal niet, en krijg je constant foutmeldingen ????

sorry maar sedert ik de nieuwe heb geinstalleerd krijg ik niets anders er is een probleem douwnload opnieuw oftewel de vraag geef je ID opalhoewl ik ene heb echt hij is verberterd dat niet maar altijd die foutmeldingen dat steekt tegen se doe er a.u.b. iets aan!!!!!!!!

Dag Sophie & Carolynn (Geen naam): ik vind het echt vervelend voor jullie dat jullie steeds problemen hebben met Messenger. Hebben jullie de Blogpost al gelezen over verschillende foutmeldingen en wat er aan te doen? http://wlblog.spaces.live.com/blog/cns!2D318F90F2EC4995!1369.entry Als dat niet helpt, suggereer ik om de Windows Live Essentiels helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. De stappen:- ga naar Start & dan naar configuratie system- zoek in Software naar Windows Live Essentiels en selecteer verwijderen- nadat alles is verwijderd, surf je naar http://download.live.com om Messenger opnieuw te installeren, ik hoop dat dit werkt. Mocht je nog problemen ondervinden, laat het mij dan weten.Succes.Het Windows Live Team

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
