Windows Live Belux tips & tricks

Knotsgekke gratis emoticons

Posted on: maart 17, 2009


Crazy Creatures zijn gesignaleerd in Messenger … Ze zijn natuurlijk helemaal gratis & je kan je Messenger-conversaties er heel grappig mee maken.

Na de installatie vind je ze terug in een Messenger-conversatie:
bij je emoticons & vervolgens onder ‘alles weergeven’ :

Veel chatplezier!

16 Reacties to "Knotsgekke gratis emoticons"

Leuk heb ze gelijk gedownoad,thanks!!!!Groetjes Maria.

Dag Maria,Da\’s tof. Veel plezier.Groetjes,

leuk, tof en grappig. merci

ik vindt ze grappig en leuk

Ik ben blij te lezen dat jullie ze ook leuk vinden, zeg het voort aan je vrienden

ik vind ze ook heel leuk ik moet daar altyd mee lachen greatz

kan iemand me wat uitleg geven over hoe en waneer ik weblogs moet gebruiken ? het is mischien raar maar ik ken al die woord termen nog niet !maar ik wil het leren,het is nooit telaat,zeggen ze toch?okay thanks

fun!ik heb ze direct gedowload!

ik vind ni hoe ik die moet dowlaoden

@ Pierre-Olivier, Je kan ze hier installeren: http://crazycreatures.emoticons.nl.msn.be/ en in deze blogpost lees je ook hoe je ze terugvindt in jouw Messenger.@ Bienvedo: Weblogs gebruik je om verhalen te delen met vrienden of collega\’s. Dit is een weblog van het Windows Live Team. Hier publiceer ik tips & tricks op het gebruik van Windows Live-diensten te vergemakkelijken. Je kan met http://download.live.com/writer de super software downloaden om een blog te schrijven en die publiceer je dan op Windows Live Spaces bijv. Veel succes.

die emoticons zijn echt leuk ik heb ze allemaal al gedowload

gaan jullie er nog meer by zetten

hoe vind ik deze emoticons?

hi bedankt hoor heb ze ook gedouwloodvind ze tof hoor mooi bedankt laat er nog maar komen van die

dont know how to download

@Sheeba: just follow the instructions: click here to download: http://crazycreatures.emoticons.nl.msn.be/

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
