Windows Live Belux tips & tricks

POP3 nu beschikbaar op Hotmail

Posted on: maart 13, 2009


Hotmail is vanaf vandaag weer verbeterd!

Hotmail ondersteunt nu ook POP3, dus je kunt je Hotmail ook op bijvoorbeeld je iPhone lezen.

Wat is POP3? POP3 is een internetstandaard voor het overbrengen van e-mail van een server naar een client(e-mailprogramma van de gebruiker) over een TCP/IP-verbinding (gewoonlijk over poort 110). Bijna alle internetproviders bieden een e-mailaccount aan dat beschikbaar is via POP3. Deze info heb je nodig als je POP3 wilt installeren in je mailprogramma of op je mobiele telefoon:

9 Reacties to "POP3 nu beschikbaar op Hotmail"

Heb de pop3 geinstalleerd in zowel outlook als in windows mail en het werkt fantastisch. Een hele vooruitgangJopiejo

Ben blij te horen dat jullie dit goed nieuws vinden🙂

Hier is dat Telenet. Gebruik het nooit. Hotmail is nu eenmaal het beste.

Ik heb outlook 2007 ik kan wel mails ontvangen maar niet versturen. Ik heb de instellingen nagekeken en alles klopt.Ik test het en ik krijg deze fout: Test-e-mailbericht verzenden: De server ondersteunt de door U opgegeven versleuteling voor de verbinding niet. Gebruik een andere versleuteling. Neem voor assistentie contact op met de beheerder van uw e-mailserver of uw internetprovider (ISP)Kan iemand mij helpen?Bedankt

Ik heb het al gevonden. Ik heb bij SMTP poort 587 gebruikt en TLS als beveiliging.

Cool, werkt echt!Eerst werkte ie niet, dat kwam omdat pop3 op 110 stond.

Mij is nu ook gelukt met instellen, alleen krijg ik dubbel binnen hoe komt dat?

Ik heb het probleem ook dat ik alles dubbel krijg en heb het nog steeds niet opgelost.

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
