Windows Live Belux tips & tricks

Je blogpost direct twitteren met Writer

Posted on: maart 12, 2009


Tags van Technorati: ,

 

Als je regelmatig blogt met Windows Live Writer en ook Twitter gebruikt, dan is dit echt een super plug-in die je veel tijdswinst op zal leveren.

Dankzij de plug-in publiceert Windows Live Writer jouw nieuwe blogpost direct op Twitter. Een verkorte link naar je blogpost wordt automatisch gegenereerd via de tinyURL-dienst. Het is ook mogelijk op je bericht aan te passen in het opties menu.

Veel plezier!

Geblogged met Windows Live Writer

2 Reacties to "Je blogpost direct twitteren met Writer"

Ja heb dit alles nu wel gedonwload,maar kan het nergens weer in terug vinden..?Groetjes Maria.

Dag Maria, Als je de eerstvolgende blogpost doet met Windows Live Writer, dan gaat bij het publiceren Twitter je vragen of je die ook op Twitter wilt publiceren. Dan moet je jouw Twitter login & wachtwoord ingeven & zie je de Tweet verschijnen. Laat me weten of het lukt? Bij mij werkt het super. Mijn Twitter account is : windowslivebeGroetjes, Het Windows Live Team

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
