Windows Live Belux tips & tricks

Kies een coole foto op je profielpagina

Posted on: januari 22, 2009


Nu je een eigen Windows Live startpagina hebt, moet je er natuurlijk ook goed voor de dag komen.

 

Eerste tip, een toffe foto gebruiken zodat je vrienden jou zien en niet de duffe standaardfoto.

Ga naar www.windowslive.be, login in met je Windows Live ID (@hotmail.com of @live.be of ander passport adres) en selecteer dan bovenin je scherm: Profiel (zie voorbeeld hiernaast)


Klik dan op de huidige afbeelding en selecteer ‘afbeelding wijzigen’
Je  selecteert een foto van ergens op je harde schijf
.

Je bepaalt zelf wie jouw foto mag zien: iedereen op het internet, alleen mensen in jouw netwerk, of alleen mensen die jij persoonlijk kiest.  
En voilà, een nieuwe toffe, gepersonaliseerde afbeelding die je vrienden nu zien als ze  op je profiel komen  

 

Je kan zo vaak als je wilt een nieuwe afbeelding kiezen, veel plezier!

10 Reacties to "Kies een coole foto op je profielpagina"

Ik laat het mijne hier even zien. Mijn fotootje, bedoel ik. Groetjes.

Hahaha gelukkig blijft het bij je fotootje!;-)

Goeie tip moet nog zoveel leren … maar deze neem ik over!

veel plezier er mee, binnenkort meer tips & tricks.

ik wist het al lang hoor hahahahaaaaaaaaaaa

Amai… Is da wa nieuws?? Wie heeft da uitgevonden seg? hahahaha

zware uitvinding hoor

wa moe je doen ik snap het nie

Hanne, volg gewoon stap voor stap de instructies zoals beschreven in de blog, het is echt heel erg simpel. Veel plezier

Ik kan als ik op de link klik kan niet op die pagina komen,ik kom op mijn eigen overzicht van mijn space…?!…huuuuh?

Geef een reactie

