Windows Live Belux tips & tricks

De nieuwe Messenger is er!

Posted on: januari 9, 2009


Windows Live™ Messenger biedt nu nog meer manieren om online contact te houden met vrienden. Chat met een hele groep tegelijk, deel foto’s tijdens gesprekken of praat face-to-face via een webcam*. Met de nieuwe Messenger kun je:

  • video’s gebruiken als schermafbeelding, zodat je vrienden je in actie zien op je profiel;
  • altijd zien wat iedereen online doet dankzij de feed met updates van vrienden;
  • foto’s delen tijdens het chatten;
  • chatten vanaf je computer of mobiele telefoon.

27 Reacties to "De nieuwe Messenger is er!"

Die nieuwe Messenger heb ik de grootste problemen mee. Niet te downloaden, ik moest uiteindelijk mijn vorige essentials verwijderen. Probeerde het te downloaden en het lukte niet. Voerde het na het te hebben opslagen uit en sindsdien heb ik nog slechts messenger. Dit via systeemherstel want alles draaide dol. Nu moet ik het dus doen zonder writer, zonder essentials.

is het de versie messenger 2009 build 14.0.8050.1202,want die heb ik op het moment

nog maar even wachten dus met downloaden…

hoe kan je terug naar de vorige versie:D

Jeroentje het kapoentje, leuke naam.

Hier identiek…ik kreeg een melding…er is een nieuwe versie beschikbaar, na deze gedownload te hebben…ging er eerst helemaal niks meer!!! ik kon me nimeer aanmelden!Met een systeemherstel, kan ik me nu terug aanmelden maar de helft werkt niet meer!!Ik krijg de versie ook niet verwijdert! en als ik terug opnieuw download…doet hij dit…99%…100% en dan begint hij automatisch terug te draaien!!!! 99%….en zo blijft hij naar beneden gaan tot 0 !!!! Ik heb de versie 2009 (build 14.0.8050.1202)Wie weet er raad?Ik heb dit voorgelegd bij de "klantendienst" en kreeg een Chinese uitleg!!! was een mengeling voor Vista en voor XP door elkaar!

Hier net zo. Mijn writer werkt niet meer, Galerij, niks werkt. En Support laat op zich wachten. Moet je eens kijken op de Space van Live wire wat daar allemaal niet staat. En ik krijg ook niets verwijdert. Zit er al dagen mee. Dit is zeer te beklagen …

INDERDAAD NIET DOWNLADEN HET WERKT GEWOON NIET NIKS MEE AAN TE VANGEN

Dag allemaal,Ik begrijp dat er problemen zijn, ik ben bezig met int\’l product management erachter te komen wat hier aan de hand is en kom bij julie terug.Groetjes,Windows Live team België

Heel erg bedankt Annemarie, niets lukt namelijk nog. Met groeten

Guys & girls, ik heb nog geen feedback, maar vergeet jullie echt niet en ga er nog eens achteraan. Groetjes,

pff kan het niet eens downloadenbij mijn dochter staat het er op en het ziet er inderdaad mega uitbij mij lukt het niet, krijg steeds een foutmeldingen JA ik heb nog plaats genoeg

ik heb messenger live 9 geïnstalleerd,maar heb deze moeten verwijderen.Moest elke keer mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.Als ik iemand een mail wou versturen via messenger ook eerst wachtwoord en gebruikersnaam ingeven,en dan kreeg ik gewoon mijn postvak in.Niet te doen.Heb de messenger 8.01 geïnstalleerd en geen probleem meer.Ik heb vista als besturingssysteem.Paul

Nou, ik heb mijn hele computer geformateerd. Toen dacht ik dat het moest gaan lukken was dat niet zo. Bij de vijfde poging lukte het wel. Gelukkig dus, kan ik weer met de writer werken. Dit zijn echter wel erge problemen. Voor de minder deskundigen is dat een ramp …

Beste allemaal, ik probeer met \’N. 4u2 Community\’ de problemen op te lossen. Stuur mij ajb een mailtje met de effectieve foutmelding en eventueel een screenshot van wat de installer tool zegt als je probeert te installeren :Windows.live.team@live.be, dan ga ik het met iedereen apart proberen op te lossen. Groetjes, Annemarie (WIndows Live Team België)

ben net op iets gevalen,ik wilde op m\’n space de functie bijgewerkte spaces erop zetten,maar vind die nergens meer weer in m\’n lijst van modules,bestaat die funtie niet meer somsgrtz Hans

Kan niets meer doen, alleen via mijn hotmail berichten openen, kan niet meer chatten. Heb niets nieuws geïnstalleerd. wat is de rede Monique.

Hallo,Ik heb onlangs de laatste versie van windows Live gedownload. Mijn Messenger contacten krijgen nu steeds de volgende link te zien nl; : http://www.xxx-photoalbums.com/profiles.phpHier zouden dus "pikante" foto\’s van mij te zien zijn!!!! Hoe kan ik dit probleem verhelpen a.u.b?

Ginette, je hebt last van SPIM. Lees hier meer over wat je kan doen om jezelf hiertegen te beschermen: http://wlblog.spaces.live.com/blog/cns!2D318F90F2EC4995!638.entry En verander direct je wachtwoord op http://account.live.com. Vertel je contactpersonen ook dat ze niet op die link in je chatconversatie moeten klikken. Succes!

als ik de messenger instaleer , dan ik mijn msn explorer niet meer gebruiken krijg als probleem : msn messenger service is niet op deze pc geinstaleert

hoe kan ik de vorige versie van msn downloaden?

kzou al blij zijn moest ik messenger kan installeren, uitvoeren, en dan uitvoeren geen probleem maar stap 3, hoe geraak je daar??

ik zoek nieuwe vrieden

heej

het lukt mij gewoon niet om in te logen op msn…weet iemand hoe het komt?

jozef,kan normaal chatten en mailen ,maar zou willen sms\’en sturen vanuit pc naar mobiel maar lukt echt niet krijg schermpje met mobiel toetsen op kleiner schermpje ,maar kan niets inbrengen ???? mischien iets mis met instellingen ???

Geef een reactie

