Windows Live Belux tips & tricks

Een Windows Live ID?

Posted on: december 12, 2008



Hoe weet ik of ik een Windows Live ID heb?
Lees je je mails in hotmail? Chat je via Messenger? Heb je een @hotmail.com adres? Of een @live.be adres? Dan heb je een Windows Live ID. Je kan ook een bestaand e-mail adres omtoveren tot Windows Live ID, het is heel simpel en snel, probeer het zelf.

Wat kan je allemaal met een Windows Live ID?
Je kan er mee mailen, chatten op Messenger, bloggen op je Space, foto’s en bestanden delen, uitnodigingen versturen voor feestjes, een groep creëren en met vrienden, collega’s, familie of wie je maar wilt foto’s of documenten delen, discussiëren, chatten.

Je Windows Live ID is in feite de sleutel voor het organizeren van je online leven. En dat allemaal natuurlijk gratis.

4 Reacties to "Een Windows Live ID?"

Ik vindt dat er een betaalde versie moet zijn. Zonder reclame en met instellingen. Die reclame is soms te gort. Livelog kwam daar ook weer met wat aanzetten van de Kijkshop. De reclame die je bekijkt kan je delen. Opdringerig. Ik ben sinds jaren een verwoed live gebruiker. Maar het moet me van het hart dat sommige diensten teveel zijn. Niets is eigenlijk nieuw. Het verandert steeds van gedaante. Dat is eigenlijk het enige. Alle nieuwe diensten zijn aftreksels van andere diensten.Je wordt ook vaak genaaid door windows. Neem je een hotmail plus account dan heb je wel geen reclamebanner meer bovenaan. Wel op je MSn. Dat stoort me enorm. Ook in andere produkten wordt je genaaid. Je koopt windows vista en er is de fotogalerij en dit beperkt. Elke andere kan gratis Windows live fotogalerij gebruiken en dit met meer diensten. Resultaat is dat je twee programma\’s op je puter hebt. En dat neemt opslag.Begrijp je. Ik vindt dat windows live zich meer moet concentreren op wat de gebruiker echt wil. Niet wat men denkt dat men wil. Er moet niet steeds een gedaanteverandering komen. Er moeten goede diensten komen. Bijvoorbeeld de integratie van Photozoom in de fotoalbums. Of Photosinth … Om eerlijk te zijn … wat heb ik daar nu aan dat die nieuwe layout er is. Ik moet telkens weer zoeken hope ik simpelweg op mijn space kan komen. En onderweg wordt ik geconfronteerd met vervelende nieuwsberichten met een overdreven seksueéle uitstraling van MSN.

kan je volgen en sta voor 10 pct achter je je word steeds gestoord door ongewenste reclame die je zelf niet opvraagd voor zo iets zou er een banner moeten zijn die degelijk werkt

ik heb al lang een windows id hoor , maar ga er te weinig op , zal er eens wat meer werk voor maken , gr

ik heb dit al

Geef een reactie

