Windows Live Belux tips & tricks

Windows Live Home: je sociale startpagina

Posted on: december 4, 2008


Sinds vandaag heeft de ‘thuispagina’ van Windows Live eindelijk zijn langverwachte nieuwe
uiterlijk
gekregen! Ook de gebruiksopties zijn grondig vernieuwd.

Allereerst springt de nieuwe ‘header’ in het oog, die overeenkomt met de header van
Windows Live Messenger 9, die al in een eerder stadium (als bèta) op de markt is gebracht,
en die je zelf aan te passen is.

Nieuw is ook de ‘foto’s’ pagina, waar je jouw favoriete afbeeldingen kant uploaden,
zodat je er overal en altijd toegang tot hebt.

Je profielpagina is eenvoudiger te vinden dan voorheen, je kan nu tot in de
kleinste details je voorkeuren kenbaar maken en zelf bepalen welke informatie je deelt en met wie.

Het nieuwe uiterlijk moet het zowel voor doorgewinterde Windows Live-gebruikers alsook voor
‘digibeten’ makkelijker maken om met elkaar in contact te blijven en foto’s en herinneringen met
elkaar te delen.

Jouw eigen Windows Live startpagina is vanaf nu te bewonderen op www.windowslive.be

12 Reacties to "Windows Live Home: je sociale startpagina"

Het is wennen,maar dat is met alle nieuwe dingen é,alleen heb ik dit problem.Als ik een blogbericht plaats met een afbeelding heb ik dit,ik probeer het te plaatsen,en dan komt er in het rood dit te lezen:Er is een probleem opgetreden bij het uploaden en mogelijk zijn enkele foto\’s niet toegevoegd. Probeer het later nog eens.Het rare is,ik heb nog 2 andere spaces,en daar heb ik geen problems.weet er iemand raad,of heeft dit ookgrtz&goed weekend

Volgens mij de upload tool installeren …

waar kan ik die vinden?

vind het geweldig de look, maar wel ingewikkeld. zal er wel aan wennen want het is beter dan de vorige pagina.

nu wachten tot messenger uit de beta fase komt é,normaal zou het deze week zijn volgens ik bepaalde berichten las,

ik zou mij oude messenger terug willen maar het luk niet

@Alice,probeer eens via systeemherstel

Ja, het is wel een verbetering, tekst plaatsen gaat zeker veel gemakkelijker nu, de voorstelling ziet er goed uit, ik moet enkel nog uitzoeken hoe ik mijn foto\’s onderling kan verschuiven, oefening baart kunst hé.

ja, ,mijn messenger die doet het niet,en om te chatten heb je het nodig..als ik dowload,krijg ik een bericht…je hebt windows xp of vista nodig….maar det heb ik toch !!!…

marie rose zeg ik zou ook mij oude messenger terug willen kan miet die nieuwe geen weg

da ik mijoude messenger terug zou willen dank u

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
