Windows Live Belux tips & tricks

Ontdek de nieuwe Messenger Beta

Posted on: september 18, 2008


 

Jaaaaa, hij is er! De nieuwe Windows Live Messenger BETA. Deze fonkelnieuwe versie heeft behalve een nieuwe look, een aantal super coole nieuwe features:

– een “favorieten” categorie: bepaal zelf wie je altijd bovenaan je buddy-lijst ziet staan;
– snel & makkelijk “groepen” creëren: je kan ook met alle leden tegelijkertijd chatten;
– meer thema’s, backgrounds, muziekjes, …,om je Messenger helemaal eigen te maken;
– blijf tegelijkertijd ingelogd op je PC, XBOX en gsm;
What’s New? Informatie over wat je vrienden allemaal updaten op hun Windows Live profiel,
spaces, …,
Deel je foto’s terwijl je chat, geef commentaar, …,
– Vrienden opzoeken in je buddy-lijst of op direct op het internet zoeken met de Windows Live Search box

 

De vorige versie van Messenger

De nieuwe Messenger Beta

Waar wacht je nog op? Check it out, download de nieuwe Windows Live Messenger op http://download.live.com en zeg ‘t voort😉

Laat me weten wat je ervan vindt, laat je comments hier achter.

42 Reacties to "Ontdek de nieuwe Messenger Beta"

Ziet er aardig uit. Enkele veranderingen is even wennen. Het werkt naar behoren ook.
 
Ik heb het totale paket gedownload. Werk nu weer met Windows Live mail ook. Was overgestapt naar Office. Zie het nut van Office weinig in. Ik vindt het een te duur pakket naargelang de mogelijkheden. Natuurlijk is Wrd en dergelijke wel handig.
 
Ne nieuwe Messenger is aardig. Ik hou van verandering. Deze is aardig ingebakken nu. Het naar je Space gaan is wennn omdat het weer effe zoeken is. Maar dat went. En eigenlijk kan de Lay out wat aangepast worden.
 
Zeer leuk en interresant is het nieuws. Hoef ik niet steeds naar mijn pagina\’s te gaan.
 
Soms denk ik, wat kan er verbeterd worden? Maar nu blijkt maar weer dat het Live team aardig werk verricht.
 
Gegroet

Bedankt voor je feedback.
Naar je space ga je snel door op je eigen foto je gaan met je muis (zonder te klikken), dan krijg je een lijstje met opties, waaronder \’naar je space gaan\’. Veel ontdek & chatplezier.
Groetjes,

is da gratis of niet

WAAROM KAN IK DIE MESENGER NIE DOWNLOADEN EN IK HEB WINDOWS XP

de emoticons worden niet weergegeven bij mij bij opties staat het nochtans aan.
 

is het echt gratis of zit er addertjes onderhet gras
 

Alles leuk en mooi, alleen zijn de gedeelde mappen weg en publiceren krijg ik nog niet voor elkaar (netwerk time-out). Verder ziet het er allemaal gelikt uit. Verbeteringen kan ik nog niet echt ontdekken, maar we gaan het uitproberen…

moet ik mijn vrienden terug instaleren of niet

Ik heb problemen met scrollen met de nieuwe windows messenger beta 2009 en dat is erg lastig je moet iedere x weer rechts handmatig je balk naar beneden verplaatsen,heb hem al proberen te verwijderen maar lukt ook niet,vindt het een vervelend probleempje en ben niet de enige die er last van heb,hoop dat er een oplossing voor komt….groetjes ans

En ik mis fotos enz erin sleuren en pleuren dat gaat ook niet meer das toch wel jammer nu moet je 5 a 6 handelingen doen terwijl het vroeger zo makkelijk ging.ik weet niet of ik wel zo tevreden ben want ik moet veel meer handelingen verrichten.jammer jammer

Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen ! Met geen mogelijkheid kan ik mijn oude weer instaleren ! Wat een puinhoop . Zodra iemand wat typt kan ik dat niet zien en moet ik met de hand naar beneden scrollen . Terwijl ik normaal op afstand kan zie of er iemand reageert . Ik hopop dat er gauw een oplossing komt . Vooralsnog ben ik NIET blij !!!!

ik heb het nu een week en ik vind het wel euk dat je meer kan doen en andere geluiden als iemand zich aanmeld enzo…
MAAR ik weet niet hoe ik naar mijn space kan gaan,dat dingetje is verwijderd.
dus mocht iemand dat weten vertel het mij.
 
groeten heidi

Ik heb het vandaag geinstalleerd  en ik krijg de melding nu dat de service tijdelijk niet werkt
deze morgen ging het wel
 
Hebben jullie er ook problemen mee ?
 
Groetjes Marelen

ik heb hem eens geprobeerd,ziet er goed uit,maar ik kan sommige emoticons niet gebruiken,alsook messenger plus live zie ik er niet op.Ben dan weer naar de huidige messenger overgeschakeld,en wat zie ik nu,ik kan geen foto\’s meer openen met de windows live fotogallery,met de beta ervan geen probleem,ik dacht,dan installeer ik de beta,maar dan gaar hij ook automatisch naar de new messenger.weten jullie mss raad om m\’n problem op te lossen
 
grtz Hans

het zou handig zijn moest je met meer dan een adres op dezelfde messenger zou kunnen.  Bijvoorbeeld twee adressen tegelijk of zo.
 
voor de rest ziet het er goed uit

Ik ben een half uurtje geleden overgeschakelt naar de nieuwe messenger beta. En eigenlijk merk ik nu al een aantal foutjes. vb:
1. in de nicks kan je geen emoticons zien (tenzij je dat kan aanzetten).
2. Als ik in gesprekken een eigen toegevoegt emoticon typ dan zie ik alleen hetgeen in getypt hebt. Dus niet het emoticon. Je moet het echt gaan toevoegen via de invoegtoets wat nogal vervelend is als je altijd de codes gebruikte. 
3. gedeelde mappen zoals vroeger zijn ook radicaal veranderd. Waar kan je nu je bestanden toevoegen?
4. MSN plus vind ik ook nergens terug.
 
het zijn misschien veel pntjes ik weet het xD. Maar over de ly-out ben ik enorm tevreden. Het heeft een echte vista loo gekregen en zoals velen vind ik dat een mooie ly-out. maar voorlopig ben ik geneigt om terug over te stappen nar de oudere versie (8.0) echt afwachten tot de echte versie online staat.

Heeft er iemand een gedacht wanneer zou hij uit de beta fase zou komen

@Kelly,ja,van de emoticons klopt,je tikt een tekst,maar waar en de emoticons moeten zijn,staat er de tekst,al heb ik wel emoticons die ik dan wel zie verschijnen,dus,ze zijn er met bezig denk ik.Mss weet er het Windows Live Team meer van,en kunnen ze er meer uitleg over geven.Voor de rest ben ik er tevreden over
 
grtz Hans

Wat ik ook ontdekte,op messenger 8,5 kan je de instellingen van de webcam veranderen,in versie 9 zie ik dat niet,of ik kijk erover

Hallo goede avond hier aan iedereen,heb een vraagje over dat béta gedoe kan ik die ook terug er afhalen en terug mijn gewone msn van vroeger toevoegen?Ik moet die toch ni eerst verwijderen uit m\’n software en dan terug installeren ofwel???Groeten…

Goeie Morgen,
 
Bij mij werkt het redelijk goed nu, behalve dat ik mijn eigen icoontjes niet zie, alleen de tekst en af en toe wordt ik er nog
wel eens afgegooid. 
Je kan ook gewoon systeemherstel doen als het nog niet lang is geleden dat je het hebt geinstalleerd, want ik had er problemen mee om het te verwijderen.
Groetjes Marleen

Hallo Mensen
 
Ik heb de nieuwe windows live messenger beta hé
naar heb een probleem als ik chat( met iemand staat de schermafbeelding links hoe kan ik die rechts zetten
zoals bij de vorige msn
 
Hopelijk kan iemand mij helpen
 
MVG bart Nickname Chucky

heb ook de nieuwe beta geinstaleerd, er vallen mij 2 dingen op. de moods die werken niet meer dus kan ze niet laten lachen enz, wat ik het meest frustrerend vind is dat ik mijn eigen emoticons niet meer op het scherm krijg, de ontvanger ziet ze wel in het gespreksvenster maar ik zie alleen de code die erbij hoort op het scherm, uiteraard heb ik "laat emoticons zien" aangevinkt. ik denk dat het idd een bug is en dat die tzt wel wordt opgelost, verder is het een sprong vooruit grafisch dan.mocht iemand iets ontdekken van die emoticons laat het ff weten dan, denk dat er meer mensen mee zitten
 
greetz paul

waarom kan ik da nie instaleren en ik heb nochtans xp maar er komt altijd een foutmelding op!!!!!!

WAAROM ZIE IK DE EMOTICONS VAN MIJ ZELF NIET?
dat\’s best wel *** hihi.
 
 

Vorige versie was beter, meer problemen met de nieuwe versie kan geen winks sturen.
Ik vervang hem terug naar m\’n vorige versie.
Moet hem niet die nieuwe versie.
 
Laurette

heb hetzelfde voogehad hier,en zolang em niet uit beta is,blijf ik bij de huidige

hoi nou ik heb ook last van al dat gedoe mijn emoticons zijn er ook niet meer op alles is eraf..snap er niks van lol..maar oke we hopen dat het weer goed komt ..heb alles geprobeerd ?

hey iedereen
zo ik heb dit berichtjes allemaal gelezen en als ik het hoor zou ik dat beter  nie doen die nieuwe versie
ik ga blijven waar ik ben
ik vind het erg voor die mensen dat ze nu problemen hebben
groetjs
katleen

Hallo, ook ik ben niet tevreden, de layout is wel mooier,maar er zijn veel problemen. Bv: achtergrond voor te chatten, het is nauwelijks leesbaar je tekst bij de meeste achtergronden. Foto\’s bijvoegen lukt niet meer ect… Wordt hier aan gewerkt door Windows Live ?? Of moeten we terug de oude versie downloaden en hoe doe je dat?

Ik heb geprobeerd met workschop om een figuurtje te creëren om m\’n chatpagina te sieren, wat goed lukte maar toen ik het wou downloaden moest ik akkoord gaan met de voorwaarden. Een lang lijst blabla, maar wat ik graag zou weten is het gratis of niet. En indien niet gratis wat kost het? Ik heb het dan maar verwijderd, want ik riskeer het niet. Spijtig want het is best grappig. 

lay-out is stukken mooier, maar inderdaad nog veel problemen.Games werken nietWebcam werkt nietmss wat te vroeg deze beta uitgebracht, maarja is en blijft de beta he!!

heb het er ook op staan gehad,maar werkte niet naar behoren
terug de gewone versie op gezet
denk dat het nog wat kinderziektes heeft
na x tijd wil ik het wel nog eens proberen,maar nie goed ??er terug af
zaak opgelost nog een goede avond daaag

mooi maar veel foute

brrr, beta brol, ma echt brol deze keer…

is em nog steeds in beta?

dag Hans,ja die is momenteel nog in Beta. Houd deze blog in de gaten en je bent als eerste op de hoogte wanneer de finale versie live is.

alright,thx é

is goed maar blijft hij beta ?? ik wacht op de final erg benieuwd er naar

Ik moet toegeven dat hij heel wat beter is of de eerste keer de eerste keer ik de nieuwe messenger beta had gedownload viel hij telkens uit.Nu heb ik hem terug geprobeerd en vind hem uitstekend nu ik hoop dat hij met tijd nog beter word.En ik vind hem zekers geene brol zoals hier sommige mensen schrijfen ( Beta wil zeggen nog verbeteren )Toen de vroegere messenger er was verliep het ook niet derekt 100% na jaaren is hij maar pas enorm verbetert dus GEDULD

Het is er allemaal vager op geworden..en je kan geeneens meer mappen delen. Verwijderen dus maar. Mensen die dat niet weten…gewoon naar config scherm..software..en die drie programma\’s van Windows live verwijderen. Systeemherstel is ook nog een optie. Ik zoek via google wel een oudere versie.

Danny, je kan mappen delen via je SkyDrive, tot wel 25Gb. http://skydrive.live.com.

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
