Windows Live Belux tips & tricks

Verbeterde Hotmail, automatisch beschikbaar

Posted on: september 12, 2008


Windows Live Hotmail wordt nog sneller en beter.

Je gebruikt Windows Live Hotmail om contact te houden met de mensen die belangrijk voor je zijn. We hebben naar je feedback geluisterd en een paar nieuwe functies toegevoegd die het nóg gemakkelijker en leuker maken om contact te houden.

Sneller dan ooit. Aanmelden en e-mail bekijken gaat tot 70 procent sneller.1 Natuurlijk krijg je behalve meer snelheid ook de beschikking over krachtige technologie om spam te voorkomen en je tegen virussen en oplichters te beschermen.

Een helder en eenvoudig ontwerp. De lightversie en de volledige versie van Windows Live™ Hotmail® zijn samengevoegd, zodat je nu toegang hebt tot alle functies die Hotmail te bieden heeft. Met het leesvenster kun je zelfs e-mail bekijken zonder het bericht te openen.

Je kunt meer van jezelf kwijt in je e-mail. Met nieuwe thema’s en kleuren kun je het Postvak IN helemaal naar eigen smaak en persoonlijkheid inrichten.

Sneller bij contactpersonen. Zodra je de eerste letters van een naam in de ‘Aan’-regel typt, worden alle namen weergegeven van contactpersonen die daarmee overeenkomen. Bovendien is het nu nog makkelijker om e-mails naar groepen te verzenden.

Dit is nog niet alles. Er is nog meer om naar uit te kijken, zoals steeds meer opslagruimte2, de mogelijkheid om Messenger-berichten vanuit Hotmail te verzenden en nieuwe agendafuncties om makkelijk agenda’s te delen met familie en vrienden.

60 Reacties to "Verbeterde Hotmail, automatisch beschikbaar"

Would it be possible to make it so that you don\’t have to add "hotmail.com" when you\’re signing in? I have two hotmail accounts, and when I switch, I always have to add "hotmail.com" – which is kind of redundant, because I\’m trying to sign into hotmail anyway… And \’redundant\’ becomes \’annoying\’…

Hey Carlo,
 
People with other domain names can also use Hptmail webmail.. So it\’s NOT reduntant.Check http://domains.live.com Example: http://extra.msn.be/rscafan/
 

I\’ve replied Carlo & he\’s happy to know that he can link his two accounts via accounts.live.com

Hallo
 
Ik geef de lessen: initiatie informatica.
 
Mijn cursisten willen een \’hotmail-e-mailadres\’. Nu blijkt dat enkel @live.be mogelijk is. Uiteraard is dat eigenlijk geen punt, maar mijn cursisten horen hun kinderen praten over \’hotmail.com\’ en willen dus liever een "hotmail" adres, kwestie van herkenbaarheid.
 
Is dat mogelijk?
 
alvast bedankt
Gerda

Beste Gerda,
 
Wat leuk om te horen dat u lessen informatica geeft.
Een Windows Live ID kan zowel een @hotmail.com, @live.be adres zijn. Uw cursisten kunnen wel degelijk een @hotmail.com adres aanmaken. Maar als toch voor een @live.be ID kiezen levert hen dat compleet hetzelfde ervaring op. Ze kunnen daarmee chatten op Messenger, email, een space creeeren en nog veel meer. Kijk maar op http://www.startmessenger.be of op http://www.hotmail.com
 
Veel succes.
Groetjes,
Annemarie

Met respect voor de diensten van msn en hotmailmaar wat noemen jullie binnenkort????Pat.

even een vraagje is het daarom dat alles nu zo slecht gaat en we niet
meer of nauwelijks nog kunnen werken met onze groep op msn
iedere maal als we een mail sturen op onze groep komt die niet meer door
in postvak in of krijgen gewoon de melding kan deze pagina niet vinden
dit is wel zeer vervelend hoor hopelijk als het daar aan ligt
dat de nieuwe versie dan maar snel komt

dat die nieuwe hotmail maar vlug komt want die andere hotmail werk gewoon niet goed

"BINNEKORT"komt te voet van china denk ik want nu word alles serieus vertraagd…..

hoe vlugger hoe liever

waar of wanneer kan ik de nieuwste versie van de plus gebruiken voor de beta versie

Op een informatieavond voor initiatie P.C. heb ik een hotmailpagina gezien waarmee je foto(s kan doorsturen naar een correspondent. Bij mij thuis gaat dat echter niet. Hoe kan ik dat verkrijgen a.u.b. ? Dank voor reactie

Wil dit dan ook zeggen dat we eindelijk onze fotoberichten fatsoenlijk gaan kunnen doorsturen ? Tot nu toe lijkt me dit een niet te overkomen probleem, want van zodra je aan 50 mb of meer  aan foto\’s doorstuurt geeft deze een foutmelding ofwel duurt het eeuwig lang voordat deze doorgestuurt zijn. De huidige versie geeft meer mankementen dan men zou denken op het eerste zicht. Nu stuur ik deze door via mijn telenet-adres omdat dit veel vlugger gaat dan hotmail. En nu nog een betere dienstverlening en dan kijk ik misschien tevreden naar de nieuwe hotmail uit.

Als ze maar eerst zorgen dat geblockte personen kunnen verwijderd worden in je contactpersonen. Zou al veel waard zijn.

hello
 
Ik heb een hotmail.com en een live.be,als ik op de hotmail mails krijg,is dit al de layout van de nieuwe messenger,op de live .be nog niet,weet er iemand hoe dat komt,of komt dit binnenkort
 
grtz Hans

hallo, ik heb de nieuwe hotmail als test-versie gekregen op m\’n tweede e-mailadres! ik verzeker jullie dat het de moeite waard is: hij gaat veel sneller en je kan een thema kiezen zoals een van de thema\’s uit de beta van de nieuwe messenger.
 
het is wel vereist om deze minimale schermgroote te hebben: 1024×768!

heb hem nu ook

Heb hier iets raar,toen ik deze ochtend m\’n mail opentrok stond alles in de engelse taal ipv nederlands,een vriend van me heeft het ook,hoe kunnen we het weer zoals voorheen krijgen,of scheelt er iets met windows live

probleem opgelost

Waarom alles in het engels?Waarom niet in het nederlands

Allemaal goed en wel die nieuwe hotmail, snel  ok.Maar  sommige contact personen van me sturen mij mail via Incredimail  en dat zijn mooie achtergronden.Het probleem is nu dat hotmail die achtergrond niet weergeeft over de hele mail.Ik zie enkel een kleine afbeelding  van die achtergrond.Vroeger vroeg men    " Inhoud weergeven " en dan had je die mooie mail.Nu dus niks meer.Of heeft er iemend een oplossing.

Jullie spreken, Hotmail luistert
Het afgelopen jaar vertelden velen van jullie ons dat je een mooiere & snellere Hotmail wilde.
Wij hebben in Hotmail verschillende zaken veranderd en verbeterd om aan die behoeften te voldoen, en terwijl veel van onze klanten met de veranderingen gelukkig zijn, hebben anderen – in het bijzonder mensen met kleinere PC-schermresoluties – moeilijkheden met die nieuwe Hotmail.
Wij hebben naar al jullie feedback geluisterd, en wij willen Hotmail voor iedereen geweldig maken. Dus hebben wij hard gewerkt aan meer verbeteringen die op uw vragen en opmerkingen zijn gebaseerd: wij wijzigen de manier van het scrollen voor degenen die het leesvenster uit hebben gezet. Dit zal het gemakkelijker maken om meer van uw berichten en folders te zien, vooral als u een kleiner PC-scherm hebt. Het zal voor iedereen veel meer als Klassieke Hotmail met het uitgezette leesvenster, werken. Terwijl wij aan deze verandering werken, verwijderen wij de advertentiemodule in de lagere linkerhoek zodat hebt je meer ruimte om je folders te zien.  Wij werken aan een aantal kleinere en moeilijkere situaties die fouten en de tijd zullen verminderen die het neemt om elke pagina te laden. Dit omvat ook het oplossen van problemen voor hen die Firefox of Linux gebruiken, evenals het gemakkelijker te maken om de contactlijst selectiemodule te sluiten wanneer je een bericht schrijft. Deze veranderingen zullen we tijdens volgende maanden ontwikkelen, zodat je die binnenkort zal ervaren. Hotmail heeft zelfs nog meer aanstaande veranderingen in petto, die nog een beetje later zullen komen – de horizontale advertentiebanner bovenaan de pagina zal aan de verticale kant komen, er komen meer thema\’s, het aantal berichten op elke pagina verhoogt, en er komt een Messenger-functie die geïntegreerd wordt in Hotmail!Super bedankt voor het geduld en vooral voor jullie commentaar. Blijf zeker komen met vragen en suggesties en wij blijven hard werken om Hotmail nog beter te maken.
Het Hotmail Team
P.S. Sommigen van jullie die Firefox, vooral Firefox versie 2.0.0.18, gebruiken melden problemen met het openen van mails. Wij weten nog niet zeker waarom dit gebeurt, maar wij onderzoeken dit. Normaal gezien houdt het probleem op als je Firefox 3 download. Dit doe je door naar http://www.mozilla.com te surfen en te klikken op ‘Firefox 3 downloaden’. U kunt antwoorden op veel andere vragen met betrekking tot Hotmail in de FAQ vinden (klik (?)/  vraag teken in de rechter bovenhoek van Hotmail).

Hotmail Luistert ??? In hoeverre ??? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag  " hoe het komt dat Incredimail achtergronden niet worden weergegeven over de hele mail.  Mvg. Willy

Ik heb onlangs de nieuwe versie van hotmail aangeboden gekregen en hem ook geinstaleerd! maar heb ik daar al spijt van gehad verdomme! mijn pc blokkeerd soms en het duurt veel langer dan vroeger voor een pps-je te openen ,mijn mail lezen met die nieuwe beta is een hel geworden ik moet telkens wachten voor die geopend word +/- 30sec  per e-mail ? is dat de snelle hotmail?
Ik hoop dat de nieuwe afgewerkte hotmail vlug komt hoor en dat de fouten er dan uit zijn? zoniet gebruik ik een andere want zo is het alleen maar ergeren de hele dag! en surfen moet een plezier zijn vind ik.
Mvg:will

Ik heb het probleem dat mijn contactpersonen niet allemaal weergegeven worden, zodat het onmogelijk wordt de laatst geklasseerden te selecteren.
Waarschijnlijk niet moeilijk om te verbeteren?
Lucien

Windows Live Hotmail kan je bericht niet versturen omdat de server bezig is. Probeer het later opnieuw. We vragen je dit probleem te rapporteren aan Microsoft.
" name=fRfc822MessageId>

" name=fRfc822References>" name=fRfc822InReplyTo>

hallo heb ook de nieuwe versie van homail geinstaleerd maar zo het niet meer doen mij pc blokkeert geregeld en als ik een mailtje krijg en ik wil er op antwoorden dan neem ik altijd een ander kleurtje tussen de lijnen in om te antwoorden na mijn vrienden  maar god toch dat is niet zo simpel omdat te doen ik vindt het echt verveelend nu beantwoord ik niet meer maar ga voor een nieuw mailtje maar vindt het niet  tof zo

Hey, ook ik heb dikke problemen na het downloaden vd hotmail. Ik kan wel in postvak in maar 7/10 opent hij de mails niet.Wie kan me helpen anders stap ook af van hotmail hoor!!!! Spider

Hallo,Windows Live is misschien sneller dan ooit, maar door het langaam openen van alle publiciteit vertraagt het hele systeem.Spijtig!

hey, wat ik wil vragen is; terug mooie fellere tekst-kleurtjes. de nieuwe vind ik wat flauw wat voor mij heel interessant zou zijn; de mogelijkheid om openingsrapport te vragenmaar ik weet niet of dit kan toegepast worden in hotmail

Hallo ik heb een iphone en zou graag willen weten welke gegevens ik moet invullen om mijn mail te kunnen lezen op mijn telefoon.Kunnen jullie mij iets laten weten daar over.Groetjes

bijlagen in PDF worden niet ondersteund? De ene dag kan ik ze probleemloos openen , de andere dag helemaal niet?kan je helpen?

Pas op met chat-gespreksberichten die binnenkomen en waarop alleen maar de vermelding http:// site.myspacy.net/view/image.php?= en dan je hotmailadres staat. Deze link wordt vooraf gegaan door het woord foto, waardoor het er erg vertrouwenwekkend uitziet, maar als je deze link opent heb je een bijzonder agressief virus te pakken dat niet alleen je c-schijf, maar ook je gegevensschijf vernietigt. Alleen de hele boel leeghalen biedt dan nog soelaas, maar ook dat is niet gegarandeerd. En Noton herkent het virus niet – dus NIET OPENEN als dit "gesprek" binnenkomt!!!

Prachtig maar wat is wanneer????

Wat Wily zegt is juist, de beelden van Incredi mail kunnen op onze Hotmail niet ontvangen worden HEEL SPIJTIG

Kan jullie geen vakje voor de ontvangen E-mail plaatsen zoals bij G-mail ( sterretje )dan kan ik mijn interessante E-mails in zo\’n vakje aanduiden dit is zeer gemakkelijk . Je kan ze wel opslaan zoals een afbeelding , dat heb ik al gedaan en daarna plakken en een tekst schrijven en als bijlage doorzenden ook mooi hoor ! Patje

pietje trek

Windows Live voor Mac???

omenteel zo traag als maar zijn kan ,ik bedoel echt traag,zoals voor adsl

hallo ik gebruik ook hotmail en mijner vriend ook maar soms krijg ik mijne hotmail ni open en mijne vriend ook niet en het gaat heel langzaam open en sneller openkrijgen das is ni waar alleen met mijne messenger is heel goed

ik krijg regelmatig foutmeldingen wanneer ik een mail wil versturen. ik krijg dan een mail van postmaster dat het niet gelukt is om de mail te sturen. dit is eel vervelend.

Jullie zeggen sneller en beter ,maar dat is wel niet zo ,het is meer één grote knoeiboel !Als men iets aanbiedt hoopt men toch op betere kwaliteit !neen ik ben niet tevreden meer over hotmail !

Ik ben al terug gegaan naar de lightversie en nog blokeren de mails zeer dikwijls. Ik krijg dan de melding about blanc of hij loopt helemaal vast dat ik enkel dan kan verhelpen door de pc af te sluiten. Wil je dit verhelpen a.u.b.? Oda

Als ik voor m\’n schoolwerk een mailtje moet versturen, dan moet dat naar een aantal personen.Zouden jullie a.u.b het aantal bij de mailadressen willen zetten ??Dank

HalloIk heb die nieuwe versie geinstaleeerd. Maar hij blokeerd helemaal ik kan zelf de mesenger niet open doen.Mijn Papa zegt dat dat komt omdat het een beta(test) versie is.en nu mijn vraag:Wanneer komt de echte versie uit? GEEF ALSTUBLIEFT ANDWOORD

Ik heb helemaal geen problemen crashes enz…Maar soms als ik een mail and het typen ben naar \’iemand\’ en ik will een emoticon toevoegen…Plotseling 70% van mijn werk verdwenen?? Ik krijg een smiley in de plaats waar net nog ong. 15 regels text stonden.Ik will een emoticon selecteren en het gaat gewoon niet, ik moet het vester van de smiley\’s sluiten en terug openen.Zeer irritant:) Soms gaan mails onderweg verloren, ze komen gewoon niet toe…Waarom?En dan de nieuwe interface, zoveel skins maar ze zien er allemaal goodkoop uit.Meer een beetje zoals gmail.En nog steeds niet de mogelijkheid om custom emoticons en zelfs niet alle messenger emoticons te gebruiken in mails.En een functie om mails op te slagen in een bestand zodat je ze later kan importeren in een andere hotmail account zijn ook zeer handig zijn.

Hallo,Gisteren was mijn oude hotmailadres (dat ik al vele jaren gebruik) plots niet meer toegankelijk. Ik kreeg telkens de boodschap dat mijn paswoord niet klopte. Ik bleef proberen, en toen werd ik ook nog eens geblokkeerd. Om terug toegang te krijgen moest ik dan "mijn vraag" beantwoorden maar die stond daar dan in Chinese tekens. Bij een nieuwe poging stond er dan weer een rij vraagtekens. Werd ik door hotmail geblokkeerd omdat er een nieuwe versie is geïntroduceerd ? Mijn zoon beweert dat ik mogelijk werd "gehackt". In ieder geval, ik heb nu een nieuw adres maar het was niet fijn om al mijn gegegevens onaangekondigd kwijt te zijn (adresboek, lopende zaken, …). Kunnen jullie wat meer uitleg geven wat er is gebeurd (en wat ik moet doen om dit niet meer voor te hebben ? Dank alvast !

Hopelijk is dit een goede verbetering

Nu krijgen we bij iedere mail de datum van verzending. Liever had ik de grootte van het bestand vermeld gezien zoals voeger.21/12/2008, van Paul.

wat ik leuk zou vinden is dat alsje een mail verwijderd datje dan niet automatisch in de volgende mail terecht komt, zeker in het blok ongewenste mail.

dit is een goeie verbetering

ben heel tevreden

Ik probeerde zojuist om een bestand van Microsoft Office Word (2007) naar een bericht te plakken. Laat ik het kort houden: Hotmail werkt absoluut niet met alinea\’s en tabs. Ik moest, na veel tevergeefs proberen de hele tekst overzetten naar Kladblok zodat alle opmaak werd verwijderd en daarna alle opmaak handmatig terugzetten. Kan hier werk van worden gemaakt?

jurgen de meester zegt/ ik probeer al 1week om mijn mail open te krijgen en men aan vaart mijn wachtwoord niet dat ik al jaren heb .men heeft mij gewoon geblokeert .ik heb gelezen dat ik niet alleen ben .bij mij vliegt windows live eraf.

is dit de nieuwe die we nu draaien???? 70% trager ja, en inderdaad inlogmoeilijkheden zeker als men de koekies verwijderd heeft, andere hotmailers krijgen mijn e mail niet meer aan! en het hinderd mij zeer dat men moet wachten tot de advertentie\’s verschenen zijn voor men kan verder doen!! safari is veel sneller!

Dat is eene heel goeie verbetering het was vroeger 80% trager nu gaat het super snel als een motor

Windows Live is uitstekend voor zaken. Je kan overal ter wereld je mail en agenda bekijken en nog zoveel meer.Doe zo verder zou ik zeggen.

VEEL VEEL VEEL SLECHTER !!!!!!!! zal je bedoelen ; ik kan zelfs mijn PC niet meer gebruiken, loopt gewoon vast en diverse programma\’s zijn verdwenen . Mails komen gewoon niet meer bij geadresseerde en voor mij , als vrijwillig hulpverlenerin Afrika was het de enige manier om contact te houden met mijn kinderen, familie en vrienden in België !!!En daarbij de vernieuwde MSN-pagina die gewoon niet wil opstarten als startpagina , alleen via een omweg naar "GOOGLE" lukt het nog. GEWOONWEG DESASTREUS !!!!!!!!!!!!! Bedankt ,

Waarom kan ik mijn bijlage niet meer openen? heb al van alles geprobeert .. kan iemand mij vertellen hoe ik hem wel kan openen?

Geef een reactie

