Windows Live Belux tips & tricks

Jouw mening is belangrijk voor ons!

Posted on: augustus 29, 2008


Om ervoor te zorgen dat jullie gemakkelijker met vrienden en familie in contact
kunnen blijven, zijn wij van het Windows Live team continu bezig om nieuwe,
handige en leuke producten en diensten te bedenken.

Daarbij is jullie mening super van enorm belang:
wat jullie vinden van de huidige producten en diensten,
wat er ontbreekt, wat verbeterd moet worden, …

Laat van je horen door deze vragenlijst in te vullen,
het duurt maximum 10 minuutjes.

Bedankt voor je hulp!

   

8 Reacties to "Jouw mening is belangrijk voor ons!"

Dear,
 
When working from home on hotmail, it really is impossible since you\’ve changed the layout a few weeks ago.
 
I am working on the Asus EEE PC, a very small one, and prior to the change I could easily work on hotmail, view folders, etc.
Since you\’ve changed it, I can\’t see or acces any forlder anymore, can\’t even write a tekst in the message when too many recipients are listed, …
 
Can you please advise if there is a way to go back to the old hotmail version, or to change some properties in order to be able to use your mailprogram again ?
 
Many thanks for your help, I hope we can sort it out.
 
Best regards,
 
Heidi
 

I totally agree with Heidi…I want the old version back……….I had to install another e mail program since i can not even read my mails in hotmail……..

Er zijn dingen die leuker zijn dan vroeger, maar er zijn wat ergerlijke dingen die ik liever anders zag.Als je op een andere space zit moet je iedere keer met een omweg terug naar je eigen space. Vroeger was er een link die je kon gebruiken.Ook kan je geen afbeeldingen meer plaatsen in iemands gastenboek ? Waarom is die html weg ??

Ik kan niet goed over weg als zegt zet dat in je bronser ik weet zelf niet hgoe ik dat moet doen

niet opgeven hij staat mommenteel nu nieuw in zijn schoentjes maar na de beta versie zal de finale versie wel beter zijn hoop ik ik kijk er naar uit

nog een kleine opmerking betreft emoticons dit kan nog verbeterd worden

zeg heb de nieuwe messenger ma als ik opstart krijg ik foutmelding kunnen jullie me soms helpen

Geef een reactie

