Windows Live Belux tips & tricks

Je Windows Live kalender in Outlook

Posted on: juli 30, 2008


Niet zo lang geleden heb ik met jullie gesproken over Outlook Connector (een gratis programma dat je toelaat om gratis je Windows Live Hotmail account via Microsoft Office Outlook 2007 of Outlook 2003 te bekijken). Sindsdien heb ik redelijk veel aanvragen gekregen over de nieuwe functionaliteiten.

Een van deze vragen was om de Windows Live Calendar te kunnen raadplegen in Outlook. Goed nieuws! Dat is vanaf nu mogelijk met de allerlaatste versie, hier gratis te downloaden. Microsoft luistert dus wel degelijk naar jullie vragen en commentaar …

Je Windows Live Calendar verschijnt in Outlook onder de Kalender, tab Mijn Kalenders. Het volstaat dat je de hokjes aanvinkt van de Kalenders die je wilt zien.

Als je Outlook 2007 gebruikt is er een functie die ikzelf super geweldig vind, het kunnen zien van al mijn Kalenders op één en dezelfde pagina. Dat is zeer praktisch om je privé- en professionele leven niet door elkaar te halen.

Om dit te doen, klik op het kleine, met rood omcirkelde pijltje.

3 Reacties to "Je Windows Live kalender in Outlook"

goed morgen allemaal,

is dat niet alleen mogelijk als je Hotmail plus ( de betaal versie ) hebt?

Hi,Ik wil eigenlijk ook graag het omgekeerde : mijn Outlook-Calender items naar mijn Live account copieren/synchroniseren.

Geef een reactie

