Windows Live Belux tips & tricks

Op zoek naar een telefoonnummer ?

Posted on: mei 16, 2008


Recent stuurde een vriend van me iets heel leuks door! Obi, de chatbot van Truvo, de uitgever van de Gouden Gids en de Witte Gids. Eerst dacht ik dat het een leuke gadget was en meer niet. Maar nu,… ik gebruik het zowat elke dag! Obi is een contactpersoon die in je vriendenlijst komt te staan en die zaken voor je opzoekt. Vandaag nog vroeg ik aan Obi: “Ik zoek een tweedehandswagen in Antwerpen!”. En onmiddellijk kreeg ik een lijst met wagenverkopers waar ik terecht kan. Ook telefoonnummers van vriendinnen vindt hij zonder moeite. De naam

ingeven is al genoeg. In no-time krijg je adres en telefoonnummer. Gewoon Obi.NL@truvo.be toevoegen aan je contacten. Je zal zien, een échte aanrader!

11 Reacties to "Op zoek naar een telefoonnummer ?"

Kan zijn. Probeer het even ..

zelf heb ik obi ook al enkele weken bij mijn messenger staan, en inderdaad, hij heeft voor mij ook al veel opzoekwerk vericht, en steeds in een recordtijd gevonden. ik kan hem ook niet meer missen nu
 

Hij staat er nog steeds op bij mij. Werkt soms goed, soms lui

juist geprobeerd geweldig goed

DA WERKT ECHT NI NI NEMEN
GOEDE RAAD VAN TANTE KAAT

Dit marcheert echt te gek. Dank u voor de gouden tip!

Volgens mij is die obi gewoon spy….!
Zegt wel dat hij zoekt maar vind echter nooit iets.
Op wat is dit eigelijk gebazeert?

Hallo,
Dit is echt geen spy hoor. De gouden gids heeft deze buddy gemaakt zodat je leven makkelijker wordt. Je vindt namelijk heel snel wat je zoekt. Veel succes

Give you a recommended price of the best! The most reputable (wow power leveling) and (wow gold)!

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
