Windows Live Belux tips & tricks

Deel je kerstherinnering

Posted on: januari 7, 2008


Een leuk kerstfeest achter de rug? Deel de meest genante of meest vertederende foto’s met familie en vrienden.

Recept:

  1. Importeer al je foto’s in Photo Galery. Surf naar http://spaces.live.com en klik op Beginnen.
  2. Log in met je Live ID (heb je er nog geen, maak er dan snel eentje aan, zo klaar en je kan het voor alle Live-diensten gebruiken).
  3. Kies een naam voor je Space en klik op Aanmelden. Je komt nu op je lege Space terecht. Kies Foto’s delen en voeg een album toe. Geef je album een naam en kies Foto’s toevoegen.
  4. Selecteer je foto’s en kies Nu uploaden. Klaar? Klik Opslaan. Je hebt nu een album toegevoegd aan je Space.
  5. Om je Space in de wintersfeer te brengen, heb je nog een leuke achtergrond nodig. Kies Aanpassen rechtsboven en klik op Thema’s. Kies een leuk thema. Je Space is klaar. Je kan nu bij Opties kiezen wie je Space kan bekijken: familie, vrienden, Messenger contacten of iedereen

11 Reacties to "Deel je kerstherinnering"

niet

voor wat ook niet

Eens kijken wat dat geeft,al verschillende zakken geprobeerd.

hallo hoe gaat met jou

OMG, da eb k al lang gelede gdaan!!!

heb ik al veel langer al gedaan

Zou dat mooi vinden als dat mogelijk was, en zonder problemen, want nu zit ik al met een heleboel problemen met mijn internetprovider.  De berichten die ik ontvang zijn regelmatig te groot, en sommige ontvang ik heeleenvoudig niet.  Zal ook wel zo zijn na enige tijd met die photo\’s die veel plaats innemen. Op seniorennet ontvang ik soms mooie foto\’s, maar de plaats om die op te slaan is heel mager, alhoewel ik een grote harde schijf heb  van …. Gigabyte.
Het geheugen van mijn computer is ook niet altijd voldoende om die bestanden te lezen !  Mijn anti-virusbescherming begint ook zwakke plekken te vertonen.  Nog geen twee weken geleden was alles terug in orde na een tussenkomst van de helpdesk, maar nu herhaalt hetzelfde probleem zich opnieuw, en blijft hij een email scannen- bezig met verwerking van een bedreiging, maar dat duurt nu al meer dan een half uur voor 1 bericht. 

Geef een reactie

