Windows Live Belux tips & tricks

Een nieuwe versie van Messenger beschikbaar

Posted on: november 26, 2007


Jawel, je hebt het goed gelezen: wees er snel bij om Windows Live Messenger 8.5 te downloaden !

Op het menu van de nieuwigheden:

  • Een nieuwe (en naar mijn smaak veel mooiere) interface die compatibel is met Vista en zijn transparantie
  • Een betere integratie van de gedeelde dossiers  
  • En vooral de oplossing van een groot aantal bugs!

 Alle Windows Live-diensten downloaden

5 Reacties to "Een nieuwe versie van Messenger beschikbaar"

ik will graag andere smilys heben om te chatten

ben op zoek naar nieuwe vriendschap
groetjes

Die zoekt, die vindt … Al wandelend kom je weleens iemand tegen.
 
Groetjes

allemaal mooi precies, maar we krijgen geen keuze meer om met de oude te blijven werken! aangezien mijn computer niet de capaciteit heeft om de nieuwe te downloaden zit ik dik in de shit!!!!

Ik kan die transparantie niet uitzetten, dus moet ik nu iets openen (wit document) om geen hinder te ondervinden van de achtergrond zoals mijn bureaublad. Ook lukt het niet om transparantie op 0 te zetten, het werkt wel met de contactenlijst, maar niet in het gesprekvenster. Gelukkig heb ik al veel familie bij skipe zodat we over kunnen schakelen.

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
