Windows Live Belux tips & tricks

Organiseer een avondje zonder er je hoofd over te breken

Posted on: november 24, 2007


Ik slaag erin! Wil je weten hoe?

Wel, het zit zo, ik heb een verrassingsavond georganiseerd voor de verjaardag van Greg (mijn vriend). In 5 minuten heb ik al zijn makkers uitgenodigd en een mini-Space gemaakt met alle nuttige info, een blog met sappige anecdotes on line gezet en een eerste album gepost met foto’s van toen hij klein was (daar heeft hij nadien fel over lopen kankeren ).

Dat is allemaal erg leuk, maar het coolste is dat ik meteen het aantal deelnemers kende zonder te moeten beginnen cijferen!

Later hebben we allemaal de foto’s gepost die we genomen hadden. Onvergetelijk!!! Och ja, ik vergat bijna te zeggen dat ik dat allemaal gedaan heb op Windows Live Evenement. Ik ben verkocht.

Nu weet je hoe je me moet uitnodigen…

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
