Windows Live Belux tips & tricks

Met Windows Live Foto Galerij publiceren naar Spaces, Flickr…

Posted on: november 23, 2007


 

Foto’s publiceren naar een online photoshare site… wie doet het niet?
Persoonlijk gebruik ik daar het liefste Windows Live Spaces voor. Daar heb ik mijn foto’s, video’s, weblog en mijn hele "social timeline" om te zien wat mijn vrienden bezighoudt bij elkaar…

Maar goed, niet iedereen gebruikt Spaces om zijn foto’s op te publiceren. Sommigen in deze wereld geven de voorkeur aan Flickr.

Voor hen is het goed te weten dat je met de nieuwe Windows Live Foto Galerij met één klik je foto’s vanaf je PC naar je Flickr account kunt publiceren. Super simpel dus!!

Om hiervan gebruik te maken moet je dus Windows Live Foto Galerij downloaden. Als je dit programma al hebt gedownload, maar de Flickr optie zit nog niet in jouw versie?

Niet getreurd, via Windows Update krijg je binnen een paar dagen de update geinstalleerd ;) 

bron: LiveLog

1 Response to "Met Windows Live Foto Galerij publiceren naar Spaces, Flickr…"

gotverd. ik wil hem downloaden GRR:@:@:@:@:@:@

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
