Windows Live Belux tips & tricks

Laten we een kat een kat noemen

Posted on: november 23, 2007


En Windows Live Messenger Windows Live Messenger. Want denk maar niet dat ik jullie allemaal niet gezien heb, met al jullie ge-‘MSN’. Vroeger liet ik maar begaan, omdat het iets van een synecdoche had – ok, ik moest toch wat knarsetanden -, maar nu, sinds de ‘scheiding der machten’ (hihi) MSN/Windows Live en de naamsverandering van Messenger, heb je geen excuses meer.

Dus ja, ik kan mij wel voorstellen dat Windows Live Messenger wat lang uitvalt en zo. Maar je kan er andere koosnaampjes voor bedenken, zoals Messenger, WLM, …

1 Response to "Laten we een kat een kat noemen"

sn is leuk en verjaardagen leuker
 

Geef een reactie

