Windows Live Belux tips & tricks

Ga je weg? Laat een persoonlijk bericht na voor wie je een mail stuurt!

Posted on: november 23, 2007


Hoe ga je te werk als je, tijdens je vakantie of een min of meer langere periode van onbereikbaarheid, mensen wilt verwittigen die je e-mails toesturen?

Eenvoudigweg door een automatisch antwoord in te stellen.
Ik hoor jullie al sputteren: “Ah ja? En hoe doe je dat dan, slimmerik?”
Pffff… al wat je moet doen is op Windows Live Hotmail aanloggen!
Wanneer je in je mailbox bent, rest je nog alleen op Opties te klikken, dan Andere opties te kiezen en tenslotte Automatische antwoorden bij afwezigheid verzenden. En hop, je hoeft enkel nog je afwezigheidsbericht op te stellen. Ziehier een voorbeeldje:
“Hallo, bedankt voor je bericht. Ik kan momenteel mijn mails niet raadplegen. Op 12/11/07 ben ik terug op post. Intussen kan je mij in hoogdringendheid bereiken op 0497/00.00.00.”
En ziehier het bericht dat ik ingesteld heb toen ik deze zomer naar India trok:
“Hallo, tot september ben ik in heilige koe-modus. Vergeet me dus maar even, tenzij je me geld moet natuurlijk!”
Ja goed, aan jou om uit te maken hoe je de zaken draait…

Geef een reactie

  • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
  • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
  • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...
