Windows Live Belux tips & tricks

Gratis antivirusbeveiliging van Microsoft

Posted on: oktober 2, 2009


Goed nieuws! Je kan jouw pc voortaan gratis beschermen tegen allerlei nare virussen, spyware en andere schadelijke software. Microsoft Security Essentials biedt realtime-beveiliging van jouw thuis-pc. Microsoft Security Essentials kan gratis* worden gedownload, is eenvoudig te installeren en te gebruiken en wordt voortdurend bijgewerkt, zodat je er zeker van kunt zijn dat jouw pc wordt beveiligd door de nieuwste technologie. Je kan gemakkelijk zien of jouw pc veilig is: groen is goed. Zo eenvoudig is het.

Microsoft Security Essentials draait onopvallend en efficiënt op de achtergrond zodat je jouw Windows-pc kan gebruiken zoals je wilt, zonder onderbrekingen en lange wachttijden.

Meer informatie vindt je in het Microsoft Centrum voor beveiliging tegen schadelijke software

Je vindt informatie, definities en analyses van alle recente bedreigingen waartegen Microsoft Security Essentials jouw pc kan beschermen in het Microsoft Centrum voor beveiliging tegen schadelijke software

*Als je Microsoft Security Essentials wilt installeren, moet op jouw pc een originele Windows-versie zijn geïnstalleerd. Meer informatie over originele software

9 Reacties to "Gratis antivirusbeveiliging van Microsoft"

bedankt voor de goeie hulp !! james

Ik heb dit programma zojuist geïnstalleerd en de interface ziet er alvast leuk uit! Hopelijk is dit een goede vervanger voor Windows Live Onecare…

graag gedaan heren.

Eindelijk is het dan zover de gratis antivirusbeveiliging van microsoft ja ik gebruik hem ook op mijn minilaptop.En is ook zeer gemakelijk te instaleren en ik durf dan nog zeggen dat hij nog beter is of live onecare.Daarmee dank ik microsoft om het gratis aan ons te geven dank uw van harte.

goede morgen – indien ik anti-virus beveiliging download – hetgeen ik graag zou doen – moet ik dan Telenet security pack -verwijderen ?

Tot 1/2/2010 heb ik momenteel op mijn pc de betaalde windows live onecare.Kan ik nu reeds overschakelen op Microsoft Security Essentials? Welk is eventueel de installatie werkwijze? dehaes leo

goede middag – heb bericht ontvangen dat ik mag dowloaden – ok – mijn vraag was zie hieronder – moet ik dan Telenet security pack verwijderen – bedankt op voorhand – jean

@jean: Waarschijnlijk zal jouw telenet security pack verwijdert moeten worden. 2 anti-virus pakketen op dezelfde pc werken namelijk niet zo goed samen.. Als Security essentials je niet bevalt verwijder je deze en installeer je het telenet pakket opnieuw

beter niet douwlouden hij vraagt update. en als je dan sisteemherstel doet dan zit je in de nesten . ge krijgt het niet verwijterd daarom neem ikwindouws claen updie kan je instaleren . en verwijteren dat is ne super scanner

Plaats een reactie


    • Tom: Bij mij komt er ook niks te staan. en kan ook niet vinden waar je je kunt aanmelden voor deze functie. ik heb gewoon hotmail en de andere gelinkte ema
    • Windows Live Team Belux: Dag Mokey, Dat is raar. Welke gsm heb je? Op deze site vind je alle info over Hotmail op je gsm: http://windowsliveformobile.com De url die je op je
    • Mokey: Ik krijg enkel een wit scherm...